torsdag 7 maj 2009

Regnigt:(







Hej hopp!



Idag har det inte varit något trevligt väder.....På förmiddagen efter att jag lämnat amanda på dagis så har jag mest legat i soffan o vilat mig,har varit väldigt trött idag....Vissa dagar är såna men man är ju gravid så det kanske inte är så konstigt:) Ja o sen så åkte jag o handlade med min älskade Emil på willys och när vi var på väg till affären då ringer amanda (som är hemma hos sin pappa i eftermiddag) och vill komma hem till mamma:) så vi åkte o hämtade henne:) Sen har jag faktiskt bakat mig en chokladkaka.....mmmmm vad god den var!



Nu har jag precis duschat min älskade dotter så hon är ren o fin......Hennes kompisar som bor här på gatan ringde på precis o ville leka med amanda så nu ska hon i väg o leka lite med dom....



Ja det var väl allt för i dag än så länge:) ha det bra så länge!!!!



Förresten i dag när jag låg i soffan o vilade började det klia på benet o där satt det en liten fästing!!!!!Uch!!

1 kommentar: