onsdag 27 maj 2009

Onsdag, Greys Anatomy på tv!

Hej hopp! Har inte skrivit på ett tag men nu i dag tänkte jag tillbringa ett litet inlägg:)
Pratade med min mamma förut, dom är i Cypern så orättvist! Villockså sitta i ett varmt land o bara njuta..... Idag har varit en vanlig vardag med städ, tvätt m.m. Amanda är hos grannen o leker men hon ska snart hem o sova för det är dagis i morgon. Den lille gullungen i magen han har börjat sparka riktigt hårt och ofta nu:) Jättekul, nu går det fort känns det som. Har nu gått hela 21 veckor imorgon! Väldigt sugen på choklad och mycket mjölk.......dricker väldigt mycket mjölk:) Konstigt.....det var jag inte alls sugen på med amanda.... Har inte haft såmycket foglossning det senaste så det är ju skönt......Bara väldigt trött vissa dagar.....
Ikväll är det Greys Anatomy! Bara älskar den serien ,har alltid följt den....Så då sitter jag klistrad framför tv:n kl 21.00....:) Nä nu ska jag gå ut i köket o hitta nåt att äta på igen:)hihi. ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar