måndag 11 maj 2009

Långtråkigt......

Heeeeej..... Vad långtråkigt det är o vara arbetslös! Vissa dagar är finns det inget att göra känns det som....Idag har jag o amanda varit borta hos mamma en sväng, var tvungen att låna telefonen för det var dags att ringa till arbetsförmedlingen:( Vilken jobbig tant jag fick prata med ,uch....Måste ringa dit i mellan åt o berätta hur aktivt jag söker jobb för att få min a-kassa, väldigt lätt när det inte finns ett enda jobb att söka..... Ja ja nog om det...Amanda är hos sin grann kompis o leker som vanligt o här sitter jag o inte vet vad jag ska göra....Så är det i bland. Men i morgon då ska vi till mödrarvården på ett kontrollbesök, det blir kul.....Är i vecka 18+4 idag....Det går fort, snart halva tiden:) Berättar om det mer i morgon,ha det bäst!
P.S Har satt ut en bild på vårat fina träd som blommar så fint på framsidan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar