måndag 18 maj 2009

Helgen.....

Hejsan svejsan!
Har inte hunnit skriva i helgen.....eller snarare orkade inte:) Helgen har varit bra.....I lördags var det ju Euorovision song contest! Vilket jag älskar att kolla på:) Och en bra låt vann ju ocksåså det var kul......Har varit barnledig i helgen så jag och älsklingen satt med massor av godis och mös framför tv:n.......... I lördags var vi även hemma hos Emils älskade mamma pådagen och åt lite middag.....världen goaste svärmor, helt underbar, och go mat fick vi.... På söndagen var vi på kinnekulle o tittade på ett visningshus och tittade lite, vi har lite framtidsplaner på att bygga hus:) Sen fick vi en god middag hemma hos mamma o pappa efter det, inte fel:) Sen kom ju amanda hem,äntligen! Saknar henne så jag vet inte vad när hon är borta varannan helg..... Och i dag vaknade jag brevid min goa dotter i sängen (hon kom in och la sig brevid mig tidigt i morse) så mysigt. Blev en god fläskfile gryta till middag och en långpromenad efter sen. Nu ska vi försöka få amanda i säng,hon ska till dagisi morgon bitti och ha gympa på morgonen. He det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar