tisdag 5 maj 2009

Hej på er!

Idag har jag skapat mig en blogg!
Tänkte bara berätta lite vem jag är till att börja med:)
Jag är en glad o nöjd mamma till min dotter Amanda som fyller 5 år i Augusti. Och i min mage ligger en liten kille som kommer 8 oktober! :)
Tyvärr är jag arbetslös just nu.... jobbade inom industrin och det är ju inte så lätt just nu med tanke på lågkojunkturen men men man får tänka positivt o hoppas att det vänder snart...
Men eftersom jag inte har så jätte mycket att göra just nu på dagarna så tänkte jag att jag skapar mig en blogg:)
Idag blir det nog att jag bakar mig en rabarberkaka....mmmmm så gott..Har fått reseptet av min kära mor o hon har bakat den några gånger o den är super god!
Ha det så bra så länge!

1 kommentar:

  1. Jag e först! Jag e först!!! =P
    Trevligt att du skapat en blogg! =)
    Receptet på rabarberkakan måste jag bara få..(eller smaka på till en god kopp kaffe =P)
    Hoppas du får trevligt med bloggen så tittar jag in här lite då och då.. =)

    SvaraRadera