söndag 10 maj 2009

Grillning........

Hej hopp! Igår glömde jag av att skriva.....Då var vi hemma hos mamma o pappa en sväng o fikade bl.a och syrran var även där med sin lilla hund Foxy sötisen:) Sen på kvällen tänkte jag bada mina fötter i ett fotbad som ag lånat av mamma men då ville amanda bada sina fötter först så då fick hon det:) Just det Amanda har en kompis här på gatan, en liten kille som hon leker med så hon var hemma hos honom i går kväll o när jag skulle gå o hämta henne så var hon o killen borta! Så hans föräldrar o jag var ute ett bra tag o letade efter dom och till slut så hittade vi dom borta på en stor lekplats nästan vid min mamma o pappa! Dom hade gått dit utan skor o allting gud vad rädd jag var....tog ett allvarligt snack med amanda sen... Idag har vi promenerat och amanda cyklat till en lekplats som hon tycker om. O efter vi kom tillbaka så grillade vi faktiskt fast att det blåser en hel del ute.... Nu tänkte jag baka igen:) Och vänta på att amanda ska komma hem, hon är med tre äldre tjejer här på gatan på väg till sommarkiosken...lite nervös är man:) Hon kommer nog snart:) Tog lite bider på mig själv som jag sätter ut också:)hihi Ha det bra!!!









2 kommentarer:

  1. men guuud lilla Amanda då! hon gör sånna saker som vi gjirde när vi var små... gud va stor hon känns nu =P pösspöss!

    SvaraRadera
  2. Vad lik du va sandra på den ena bildne =)

    SvaraRadera